Candy od Pani Szyjki

MOJE DROGIE RĘKODZIELNICZKI 
z okazji założenia bloga

zapraszam do udziału w Candy
a cóż jest do wygrania? 

Spódniczka dla dziewczynki 
w wybranym  rozmiarze ( od 86 do 128)

Aby wziąć udział w zabawie należy:
1. Zamieścić komentarz pod postem z wymiarami wymarzonej spódniczki:
              I. obwód pasa,
             II. długość od pasa do kolan.
2. Umieścić na swoim blogu poniższy rysunek oraz aktywny
    link do bloga Szyjka:





  • Na zgłoszenia czekam  do 2 czerwca
  • Losowanie przeprowadzę 3 czerwca
  • Szycie spódniczki rozpocznę i zakończę 4 czerwca
  • Na pocztę udam się  5 czerwca

Powodzenia
Pani Szyjka

3 komentarze:

  1. No to ja rozpoczynam kolejeczkę
    Córcia ma
    I w pasie 61cm
    II długa na 27cm

    Banerek wisi na moim blogu nitusiek.blogspot.com
    Pozdrawiam goraco i witam nowa Blogerkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jestem druga.
    Córcia ma 55 cm w pasie, a długość to 35 cm.

    Zapraszam na mój blog :)

    OdpowiedzUsuń